ServiceNow – Vi är certifierade experter
Digitalisera och automatisera era affärsprocesser med ServiceNow
Digitalisering av affärsprocesser pratas det om i de flesta organisationer idag. Vi på Axians använder ServiceNow som plattform för att digitalisera våra egna och våra kunders affärsprocesser.
ServiceNow är en molnbaserad tjänst och världens ledande plattform för Service Automation.
ServiceNow används för digitalisering och automatisering av affärsprocesser med enklare hantering och bättre koll på återkommande arbetsflöden.
Vi har lång och bred erfarenhet av ServiceNow och är starka på att få lösningarna att fungera på ett kostnadseffektivt sätt. Vi arbetar med ett flertal områden inom ServiceNow och erbjuder vår kompetens inom bland annat Customer Service Management (CSM), IT Service Management (ITSM), HR Service Delivery och IT Operations Management (ITOM).
Vi på Axians vägleder er på er digitaliseringsresa med ServiceNow
ServiceNow är ett flexibelt system där stora delar av processerna konfigureras snarare än kodas, s.k Low Code System, vilket medför en lägre underhållskostnad och snabbare utvecklingstakt med 2 funktionsreleaser per år. Axians konsulter kombinerar kompetens inom ServiceNow med mångårig kunskap av ITIL-processer för att leverera innovativt verksamhetsstöd på en modern teknikplattform. Med kombination av processförståelse och erfarenhet av digitalisering kan vi på Axians vägleda och stötta er i er digitalisering!
Vi hjälper er att flytta fokus från systemförvaltning till verksamhetsuveckling.
Vi hjälper er förenkla hanteringen av de processer ni har i er verksamhet. Genom ServiceNow kan ni använda tekniken för att hantera dagens ”informations-stormar” och driva era affärsprocesser på ett strukturerat och kontrollerat sätt.
Låt er IT-organisation flytta fokus från systemförvaltning till verksamhetsutveckling!
Axians erbjudande inom ServiceNow
Axians är leverans- och licenspartner med ServiceNow. Vi arbetar huvudsakligen med svenska ServiceNow-utvecklare och arkitekter. Vi är vana att arbeta hela vägen från vision till förvaltning och har inarbetade arbetssätt för detta.
Vi erbjuder licenser, konsulter, projekt (SCRUM/SAFE mm), förvaltningsteam, helt eller delat utvecklingsteam samt ServiceNow som Kundspecifik tjänst
Vi har en väl etablerad förvaltningsmodell som ger bra förutsättningar för er att arbeta i ServiceNow över längre tid.
Vi arbetar aktivt med stöd för digitaliserade arbetsflöden, automation av arbetsflöden och tester som ger låga underhållskostnader
Vill du veta mer? Kontakta oss!
Magnus Bergh
ServiceNowArchitect/Sale |
Peter Persson
Head of Sales |
||
Mikael Svender
Business Unit Manager |