En sak som var viktig när vi valde Axians var att de hade rätt storlek. Vi kände att vi blev en kund som var en väsentlig del av Axians verksamhet, och att våra önskemål och krav faktiskt påverkade vilken leverans vi fick. Så hade det ju inte nödvändigtvis varit om vi hade valt en drake som har 1,2 miljoner kunder där vi är en av dem. Vi vill ju vara en kund som blev lyssnad på och som vi kunde ha en relation med vår leverantör.
Svenska Kyrkan
IT-chef
Tack för superfin och snabb service!!
Feedback till Axians ServiceDesk
Byggnation och infrastrukturbolag
Några av våra kundcase
-
ServiceNow HRSD-case Ett nytt sätt att jobba med personalärenden
Att implementera en helt ny struktur för personalärenden under komplexa förhållanden och inom en snäv tidsram var den utmaning vi på Axians stod inför när ett av världens ledande företag inom sitt område behövde en partner för att installera sitt nya HR-system. Detta är ett kundcase som refererar till ServiceNow.Ta del av vårt ServiceNow HRSD-kundcase -
Långsiktigt IT-partnerskap Axians skyddar Svenska Kyrkan efter cyberattack
Under 2023, då Svenska Kyrkan utsattes för en cyberattack, förnyade de sitt avtal med Axians efter fem års nära samarbete. Det nya avtalet satte fokus på att stärka kyrkans cybersäkerhet, en åtgärd som blivit allt viktigare i en tid där hoten mot digitala system ökar. Axians uppdrag är nu att övervaka och skydda kyrkans IT-infrastruktur dygnet runt.Axians och Svenska Kyrkan har ett långsiktigt IT-partnerskap
Underbart snabbt och bra hantering av mitt ärende – tack!!
Feedback till Axians ServiceDesk
Mediabolag
Människorna på Axians servicedesk är outtröttliga! Tack för hjälpen!
Feedback till Axians ServiceDesk
Hälso- och sjukvårdsbolag
Kontakta oss!
Har du ett projekt? En fråga? Är du intresserad av våra lösningar? Kontakta oss nedan så kontaktar vi dig så snart som möjligt.