E-handelns framfart: Kravet på effektiv leverans och logistik skjuter i höjden
I den digitala shoppingåldern förväntar sig både företagskunder och privatpersoner att deras onlinebeställningar levereras snabbt och problemfritt. Inte nog med det; kravet på spårbara leveranser har blivit en standard. Denna efterfrågan sätter press på företag att kontinuerligt optimera sin logistikkedja och resursplanering. Varje bristfällig del i leveranskedjan kan drastiskt påverka distributionen, oavsett om varorna transporteras via väg, järnväg, flyg eller sjövägen.
Axians: Din partner inom logistiklösningar i Norden
I en bransch där tiden är avgörande, förstår vi på Axians vikten av snabba, effektiva och datadrivna processer för logistikföretag. Vi stödjer logistiktjänstleverantörer, från lagerföretag och distributionscentrum till post- och paketleveransföretag, över hela världen och särskilt i Norden. Med våra tjänster säkerställer vi en smidig transport av varor från punkt A till B.
Vill du veta mer?
Kontakta oss för ett förutsättningslöst samtal!
Fredrik Karlsson
Sales Executive
fredrik.karlsson@axians.com
+46 (0)73 870 41 49

Pålitliga dataanalyser och business intelligence-lösningar gör att organisationer kan få realtidsdata via anslutna enheter
Vi gör det möjligt att bättre förutsäga och planera aktiviteter samt effektivisera processer och operationer
Kontakta oss!
Har du ett projekt? En fråga? Är du intresserad av våra lösningar? Fyll i dina uppgifter nedan så kontaktar vi dig så snart som möjligt.
Axians nätverk: Global närvaro & lokal expertis
Smarta IT-lösningar för Logistik 4.0
Logistiksektorn utvecklas snabbt, driven av ökande krav på hastighet, effektivitet och anpassningsförmåga. På Axians stödjer vi denna omvandling med Logistik 4.0-lösningar som utnyttjar IoT, dataanalys och automatisering för att optimera lagerhållning, leveransvägar och hela leveranskedjan. Våra säkra, skalbara IT- och affärsplattformar hjälper till att minska kostnader, skydda verksamheten och förbättra prestandan i varje steg av logistikresan.
