Data som talar – för en bättre morgondag
Data är hjärtat i varje framgångsrik verksamhet, men det är hur du använder den som gör skillnaden. Med Axians Business Applications och Data Analytics förvandlar vi komplex information till insikter som inte bara driver tillväxt, utan också stärker relationen till dina kunder och bygger en hållbar grund för framtiden. Vi gör det enkelt att förstå och agera på det som betyder mest för dig och dina kunder – för en framtid där varje beslut räknas och varje åtgärd gör skillnad.
När dataförbrukningen ökar, och behovet av automatiserade processer är stor, kan Axians hjälpa dig att hitta rätt lösningar. Vi hjälper våra kunder att välja de plattformar som gör vardagen lite lättare och som stödjer det ständigt ökande behovet av data. Vi hjälper dig exempelvis vid val av tjänster, applikationer, molnlösningar och andra kundanpassade lösningar.
Helt enkelt IT – med omtanke.
Vi erbjuder följande tjänster inom området Business Application & Data Analytics:

Ta del av vårt produktblad för Business Application & Data Analytics där du i lugn och ro kan ta del av alla våra tjänster.
Business Application & Data Analytics – med ServiceNow i centrum
Digitalisering av affärsprocesser handlar inte bara om teknik, utan om att skapa smartare och mer effektiva sätt att arbeta. Inom vårt expertisområde Business Application & Data Analytics hjälper vi organisationer att ta kontroll över sina data och applikationer för att fatta bättre beslut och optimera verksamheten. En central del i detta är ServiceNow – en plattform vi använder för att digitalisera och automatisera affärsprocesser, både internt och för våra kunder. För att säkerställa att plattformen används strukturerat och hållbart tillämpar vi ITIL-ramverket, vilket gör att vi kan maximera värdet av ServiceNow över hela dess livslängd.
-
ServiceNow Vi vässar er verksamhet med hjälp av specialister, processer & ServiceNow.
Digitalisering av affärsprocesser pratas det om i de flesta organisationer idag. Vi använder ServiceNow som plattform för att digitalisera våra egna och våra kunders affärsprocesser och är experter på att få plattformen att fungera på ett kostnadseffektivt sätt över hela sin livslängd. 2024 blev ServiceNow även erkänd som ledare i den första Gartner® Magic Quadrant™ för AI-applikationer inom IT Service Management.Läs om vårt erbjudande inom ServiceNow här -
ITIL Vi optimerar er IT-verksamhet.
ITIL är ett av världens mest erkända ramverk för IT Service Management och fungerar som en grund för att skapa effektiva och kundfokuserade processer. Det kräver dock förmågan att omvandla teoretiska rekommendationer till praktiska lösningar. Genom våra utbildningar får era medarbetare inte bara en förståelse för ITILs principer, utan också insikt i hur de kan omsättas i praktiken för att möta specifika verksamhetsutmaningar. Vi säkerställer att varje deltagare får en klar bild av hur ITIL kan användas för att förbättra allt från riskhantering till resursoptimering.Läs mer om vårt erbjudande inom ITIL här

Kontakta oss!
Har du ett projekt? En fråga? Är du intresserad av våra lösningar? Fyll i dina uppgifter nedan så kontaktar vi dig så snart som möjligt.