Jobba var som helst och från vilken enhet som helst
Kravet att kunna vara produktiv oavsett om du befinner dig på kontoret eller på resande fot har ökat dramatiskt under de senaste åren. Många företag upplever idag stora utmaningar när affärsstöd skall vara tillgängliga för deras anställda även utanför kontorets säkra nätverk. Dagens användare vill använda surfplattor och smartphones på samma sätt som de använder sin laptop för klienthantering. Marknadsutbudet av enheter ökar explosionsartat och det innebär att det blir allt svårare för företag att bibehålla kontrollen. Marknadsutvecklingen medför också att redan avancerade stödsystem och relaterade processer behöver utvecklas och anpassas. Inventarieregister, säkerhetslösningar och regelverk måste ses över för att skydda immateriella rättigheter.
I Workplace kan vi med hjälp av teknologi och smarta processer, erbjuda ett helhetsåtagande för klienthantering. Klienthanteringstjänsterna kan erhållas på kundens befintliga hårdvarulösning eller avropas som en paketerad tjänst som även innehåller hårdvara. Axians har väl genomarbetade och beprövade processer för att hantera tilläggstjänster, som exempelvis logistiktjänster, med tillval som lagerhållning, stafettservice, imageladdning, inventarieregister och självserviceportal. Vi har en stark slutanvändarsupport som du kan kontakta genom vår marknadsledande självserviceportal, Qnet och genom Axians Servicedesk där vår personal har bred kompetens och många års erfarenhet från användarnära tjänster.
Våra tjänster inom Workplace:


