Allt fler företag väljer att outsourca hela eller delar av sin användarsupport och det finns flera svar på varför:

  • Företagets medarbetare kan fokusera på kärnverksamheten och lägga tid på det som ger affärsnytta.
  • Supporten blir bättre och svars-, och lösningstiderna blir kortare då ständiga förbättringar och effektivisering ingår i uppdraget som en självklar del av vårt åtagande.
  • En bredare och högre kompetens kan erbjudas i team skräddarsydda efter era behov.
  • Vi står för rekrytering, tester, anställning, medarbetarsamtal och kompetensutveckling av teamet.
  • Vi ansvarar för bemanning både vid sjukdom och under semesterperioder.

Sammantaget är det en smidig lösning där vi gör det vi är bäst på, för att ni ska kunna ge er verksamhet fullt fokus.

Vi har lång erfarenhet av att hjälpa våra kunder med olika lösningar anpassade efter deras specifika behov

Idag hjälper vi våra kunder bland annat med:

  • Medarbetarnas konton i olika system, rättigheter samt hård- och mjukvaruproblem

  • Logistik och beställning kring licenser, abonnemang, hårdvara och komponenter

  • Vi hanterar reklamationer av hård- och mjukvara samt uppföljning

  • Kringutrustning till konferens- och mötesrum

  • Vi hjälper våra kunder med deras nätverk, VPN och wi-fi

  • Instruktionsbaserad applikationsdrift

Vi finns här för er!

Vår expertis ligger i att identifiera och sätta samman ett team med rätt kompetenser för att möta våra kunders önskemål och behov, antingen remote eller på plats hos kund. Går ni i funderingar kring er användarsupport finns vi tillgängliga för att hjälpa er med idéer och lösningar, tveka inte att kontakta oss på info.axiansse@axians.com. eller via formuläret nedan.